god morgon!!

god morgon alla!! japp jag är vaken, vaknade för 1 timme sen:) duktiga jag!

fick jätte fina svar på fc om att jag inte ska vara orolig för att jag är yngst, att min klass
finns där och så vidare:) var lite kul!!! antar att min trötthet och att allkännskonstigtutanskolangrej och att jag har svårt med att vi går distans, att jag har mens och att jag tänker för mycket fick mig att reagera att det 'r super svårt
med att ha en klass men på distans.... livet är inte alltid lätt... ha ha nu skäms man ju:P

Idag:

- städa
- handla
- bära grus till uteplatsen
- ta en promenad
- plugga
-promenad
- träna
- film:)


så ser min dag ut på ett ungefär!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0