energi!!

har börjat få en otrolig energi sen jag började äta vitamin tabletter, träna mer och nästan slutat helt med onyttiga saker, så tänk då om några veckor när jag verkligen kommit igång med hela min nya livsstil:) känns så skönt att orka mer!!! måste säga att jag älskar att cykla:) det är så skönt och härligt.. ska käka mat snart blir nudlar tror jag... skulöle egentligen ätit fisk idag men då får jag vänta tills typ 6 och då ska jag nästan dra och kul för då kommer jag få ont i magen.... meningen var egentligen när dte blir så sent att jag skulel äta mellanmål och sen middag när jag kommer hem. men nu får det blir en middag i alla fall....tror jag....


tatueringen jag vill göra



kollade på idol igår lite grann, ja det var som vanligt fast överdrivet jobbigt.. tycker det blir sämre varje år....
idag blir det inge tv för sk aju på gympan.... nej nu ska jag äta...kram

http://www.spar-energi.se/wp-content/uploads/2008/08/sol-energi.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0