2007 till 2010


jag 2007


jag 2008


jag 2009


jag 2010

ja mycket har ändrat sig sen 06/07 fram till nu. känns konstig liksom att se gamla minnen!!
men samtidigt kul... fast hatar att jag från att se bra ut, till att låta det gå för långt med min vikt och hur jag mådde. men jag ska ändra på det och det går bra!!! jag är på rätt väg nu!!!!  fast jag såg ganska barnslig ut 2007, såg andra bilder från 07 där jag såg ut som en 12 åring......... 
jag gillar en del av den jag är idag och jag vill inte gå tillbaka till den jag var 07.. men jag vill ha en bättre livstil och trivas med mig själv.. så vi får väl se om 1 år, hur jag ser ut, hur jag mår då:) hur det än är så lovar jag er och mig själv att det ska ha blivit bättre.... ska verkligen inte må sämre(som jag gjorde förut) eller väga mer... ner jag ska på rätt väg nu!!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0