google

Skorna är beställda och betalda:) så nu är jag lycklig... har dock inte fått mejl om det än och sen tror jag att jag gjorde två beställningar så får nog avbeställa den ena. men det fixar sig alltid...



har suttit och fixat på hemsidan lite..... jag har ju inte gjort exakt som vi skulle göra(pappa säger att jag fuskat) för jag gillade inte hur det såg ut då så jag gjorde lite eget. Får se vad lars säger......

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska blir 22 för då ska jag se film på mtv....


I morogn ska jag koll ahur mycket pengar jag har, gå en promenad och lite annat....typ plugga...

förresten här kan ni se ett arbete jag gjort, det har jag skapat i google docs: installations helg











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0