Till dom ensamma

Att vara ensam och möta alla blickar, att höra allt snack kan vara jobbigt.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, jag är mig själv och det älskar jag. jag är en ensamvarg som vandrar ensam, jag möter människor som jag behandlar med respekt och vill dom så är jag deras vän.
Det som sårar mig är att se andra lida, att se att höra hur andra är elaka, för att för andra så kan ensamheten varar tuff, hela deras liv kan vara förstört för att folk är elaka, så varför sårar vi och mobbar folk?
varför ska folk vara så elaka och orättvisa. alla ska väl få vara sig själva utan massa elaka ord.

behandla andra som du själv vill bli behandlad och skit i alla som
inte är en är värda en blick. du ska inte gråta över någon som sagt något ont, för att gråta är att bry sig.

tro på den du är och du ska veta att alla är betydelsfulla och speciella:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0