se upp! elak flicka skriver

Efter att ha börjat umgås/prata med Pandis(amanda) iegn så har jag insett att min elaka lilla isda börjar komma fram.jag är snäll av mig, men alla har vi en elak liten sida och den har kommti fram, detta insåg jag absolut igår mums nu blev jag sugen på vodka, ni vet absolut vodka. undrar varför den heter så? den skulle ju kunna heta bara vodka eller jajamensan en vodka. nej nu har jag tappat tråden, undrar varför man säger tappat tråden, jag håller ju liksom inte i en tråd som jag tappat. ja nej tillbaka till min elaka sida. jo igår så fick jag till och med tyst på Danne(en kille pandis snackar med) även om jag och amanda har två olika sidor på varför han inte svara så har jag rätt. Sen så var jag ganska elak mot dennis:

Dennis- fan jag tappa den
jag- vilken då?
Dennis- öhh jag vet inte(ja han var full)
Jag- alkis
Dennis- nej, men va fan är den
Jag- du tappa hjärnan
Dennis- ja jag tror det
Jag- men förresten hur kan du tappa något du inte haft:)
Dennis- elak du är
jag- ha ha jag vet:)

tydligen tappa dennis sin plånbok:) sen så pratade vi om fjortisar och att dom sitter vid stationen och super:
Dennis- vi ska inte sitta vid station i alla fall
Jag- som alla fjortisar
Dennis- presci, där sitter dom och super
Jag- men då hör ju du hemma där:)
Dennis- hmmm
jag- sur?
Dennis-hmm
Jag- ha ha sandlådan kanske passar bättre för dig:)

jag är så rolig att prata med när jag hittar min elaka sida:) men vadå jag skojar ju bara eller?? hmm:)
Nej men det är faktiskt kul att vara lite små elak:)

Dame trollen under sängen har varit framme igen ser jag:) och jag missa dom...
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0