långpromenad i höstkvällen

Kom nyss hem från en lång promenad med axel. var super skönt med en promenad:) lite sådär mysigt nu när det är höst också. i morgon blir det att åka med direkt till hundagiset eftersom axel ska sova inne hos mig och jag lär i alla fall vakna om dom skulle hämta honom.

Nästa vecka så blir det gymnastik måndag, onsdag och torsdag:) har ju kört 2 gånger i veckan, har haft en uppstart, men nu känner jag att man kan verkligen köra igång. blir skönt och på fredag blir det skola.
så på lördag kväll kommer jag typ däcka i sängen. kommer hem runt 9 på kvällen... 

Nu ska jag göra lite träning och sen kolla tv..

ha det bra alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0