jag är inte ego bara för att jag ska prata om mig själv

Hej san alla:) jag sitter och skriver feedback till någras reflektion:)
jag läser ju om data och pedagogik så i pedagogiken så hade vi en uppgift där man skulle
skriva reflektion om en bok och sen skriva feedback till någon annans reflektion. ska bli kul att läsa
feedbacken om vår reflektion sen. Dock går det inte så bra för mig, jag suger jsut nu på att reflektera och ge feedback.. Det låter enkelt men är svårt för man vet inte riktigt vad man ska ha med. ja ja bara att försöka:)

Ska även träna lite på mina redovisningar, jag börjar bli nervös nu. två redovisngar på samma dag och den ena ska filmas. bläää. den som ska filmas är ju den där vi pratar om oss själva, känns ju verkligen inte alls ego:)
Det är svårt att prata om sig själv utan att skryta på något viss.

men shit är klockan snart sju.... hmm snacka om att tiden bara rinner i väg...

onsdag i morgon då:) sen torsdag, sen hmm fredag...





Kommentarer
Spiderchick

kul att du gillar ammotrack :) me too :)

2010-10-12 @ 20:50:24
URL: http://spiderchick.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0