Im not slepping im pluggar;)

Sitter och lyssnar på Takida och pluggar lite grann. eller ja jag försöker förstå vad det är den pedagogiska uppgiften går ut på, fattar liksom inte riktigt. Ja vi får se hur det här går. Sen ska man göra en hemsida, och massa photoshop grejer. ja ja det blir nog bra.

Alltså nu har dom lagt till så att man kan göra förinställda inlägg;) vilket jag gillar. Det gör ju att om man har världens blogginspiration så kan man skriva massa och sen lägga ut det så att det kommer upp lite då och då.
eller om man ska iväg, eller på morgonen, för jag har inte tid att sitta på morgonen men då kanske det kommer upp ett inlägg i alla fall.

men nu ska jag se om jag kan förstå vad det är jag faktiskt ska göra:)

kram

dame måste få upp mina bilder snart





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0