30 min senare;)

Kom nyss hem från en promenad!!! var kallt men skönt..... det där lätt ju fel;)

Funderar på om jag ska åka tidigt till skolan på fredag tyå vid halv sex igen... dels var det skönt att åka tidigt
och sen så hinner jag då med lite saker att göra på skolan.. men jag har inte bestämt mig än...
Då skulle jag nämligen hinna med att gå på Camillhas photsohop och kolla redovisningen. Men vi får se... känns inte som att jag i alla fall har så mycket annat för mig!!!!

jag har kommit på att oftast nu tar det typ super lång tid inna jga är klar med mina inlägg. jag börjar skriva
och sen kommer jag på tusen andra saker jag ska göra samtidigt..... så kah började detta inlägg typ vid kvart över 6 och ja nu är den kvart i;) ha ha

HA ha jag ser lite smått fövrirrad ut typ "hej vem är jag"

 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0