Nov. 14, 2010

Hej hej alla!! ser att jag behöver städa mitt rum.. ja ja...

Var hemma hos farmor idag, mådde lite bättre gjorde hon:) skönt det måste jag säga!!!

hade 860 kr i tior, femmor och enkronor, så nu ska det till banken och växlas in:)
sen ska jag lägga en del till mina sparpengar till julen och sen ska jag handla lite träningsaker
pilates boll, gå-stavar.. funderar på att köpa en pilates boll som man sitter på typ när man kollar tv för det är bra träning att bara sitta på dom och en som jag tränar med.. men vi får se:) Kanske kolla lite julklappar:) vi ska ju
kanske till eskilstuna och kolla på en hund:) och då skulle vi in på lite affärer:) det kan man ju inte säga nej till:)

Nu blir det städning av rummet:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0