Ung och bortskämd

Avsnitt fyra av ung och bortskämd var idag och oj oj säger jag bara!!! det är verkligen ett program man kan analysera och diskuttera!!! liksom föräldrarna bråkade om att deras ungar bråkade!!! Jag gillar programet just för att man kan analysera och diskuttera det så mycket! Det är intressant att se hur dom beter sig och varför dom inte förösker göra allt för att föräldrarna ska se att dom försöker, se hur föräldrarna gör när dom ska rösta ut någon, dom försvarar alltid sitt barn och sen tänker dom lite konstigt!!!!!

Samtidigt som dte är kul så kan man blir så irriterade på ungarna och föräldrarna. liksom hur bortskämda får man vara...

varenda avsnitt har dom bråkat om disken och denna gång spårade det ur!!

jag tror att det är bra för föräldrar och ungar att se detta, få upp ögonen...

tack och lov att man inte är bortskämd!

!'''


Kommentarer
Johanna

älskar verkligen det programmet ! Daniel <3<3 ahah ;D

2010-11-29 @ 21:48:57
URL: http://johannaei.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0