Toy story 3

http://insidemymind.se/wp-content/uploads/toy-story-3-1893.jpg




har precis kollat klart toy story 3 och jag vet inte men man kände sig som ett barn igen;)
och ja jag grät på slutet, men vad tusan det var ju sorligt...... Saken är ju den att jag lever mig in i filmer/böcker
så allt blir så vekligt för mig just då..... jag vet jag är konstig som som grät till toy story 3, men jag var helt inne i filmen ju.... samma sak när jag kollade på Where the wild things are....... Bra filmer så blir jag helt inne i dom...

och jag tycker att i toy story 3 så fick dom en att känna sig som att man var ett barn igen, man blev helt inne i filmen.... jag satt och började funderar hur mina gamla leksaker har det;) så ett toppen betyg på toy story 3 måste jag säga..... Man levde sig in i filmen och blev som ett barn igen...

 

 

 

Min nalle;) som jag har haft sen vi flytta hit tror jag.... När vi bärde ner saker i vår källare så låg han där på en hylla:( så jag tog med han upp, tvätta han och sedan dess har han bott hos mig... kanske barnsligt men han är min vän;) han finns där när jag är ledsen, eller glad.... jag vet inte men det känns tryggt med han:) jag har i alla fall haft han i minst 6 år, sen inna jag fyllde 15 år har jag haft han.....

jag har alltid älskat gosedjur, dom är så mjuka och söta tycker jag. När jag var liten så hade jag säkert en 200 stycken... favoriten var bananen... hade han från att jag var liten tills jag var 11 eller 12 tror jag , där någonstans när vi flytta försvann han:( han, och min filt eller ja snöre till slut var mina favvisar när jag var liten..... saknar min lilla banan!!! som tur har jag nalle;) ha ha men jag undrar vart han tog vägen???  kanske försvann han i flytten, i branden eller i spanien.. vem vet..... ska se i källaren om jag har något kvar från när jag var liten....

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0