This is me

Hello världen!!!  Just nu håller jag på och fixar med kläder och så...ja det är torsdag(om en vecka blir jag 21) och jag är ledig och jag ska till sala. ska dit och plugga med några klasskompisar. SAå ska fixa mig, ner till affären och sen mot bussen.. 

läste nyss schemat för nästa träff på skolan och sen uppgiften i ergonomi och det ser ut som att vi kommer
ha typ lite gymnastik på fredagen där.... ja så klassen ni kommer få skratta åt mig;)

Nu i helgen hade jag tänkt att köpa farsdag present för nästa vecka så hinner jga inte in på affärer och på helgen ska jag till skolan och jag vill vara klar innan söndagen..... har dock redan köpt ett kort till pappa....


men nu ska jag till affären....  adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0