spöken

ja om typ 2 timmar sitter jag på hunddagiset och kollar vampire diaries, ska ju sova där i natt... hmm läskigt ja...
men men jag överlever!

jag har köpt nästan alla julklappar nu:) ska ner en sväng på stan i helgen och köpa det sista för sen
kommer jag inte ha lust att springa på stan och leta julklappar. nästa helg är det plugga plugga och helgen efter är dte dags för att åka till skolan och sen helgen efter det har man ju inte heller någon lust för då ska man ju börja med nya uppgifterna och sen helgen efter det så är det julafton och då ska jag verken jobba eller plugga. men jag hinner plugga veckan mellan jul och nyår för vi är lediga då:)


visste du att man kan få vitt hår om man blir riktigt rädd!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0