När jag var liten

Ha ha blev sugen på julmust och pepparkaka;) ha ha nej men kom på att tänka på dom som dricker julmust i stället för läsk från det att det börjas sälja julmust.. men liksom hur gott är det med chips och julmust?? usch och blä....
ett år så åt jag något tror det var små chili korvar och drack julmust och fy tusan vad dålig jag vart.....

ja på torsdag fyller man år, och trots att födelsedagar liksom inte spelar större roll längre så har man ändå lite va känslan kvar från när man var liten, att det är en speciell dag..... man tänker liksom lite att man hoppas på att folk ska säga grattis och massa annat oväntande..... det är som när man satt i skolan och så sjöng alla för en och man ville typ försvinna, men egentligen tyckte man om det..... men när man var liten så var det bästa man visste det var att fylla år. Sen blir man vuxen..........  jag har behållit lite av känslan ändå, men det är inte samma sak som när man var liten......



jag när jag var liten...

 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0