fredags mys i morgon!!

Hej och hå vad kul det är med hosta och snuva:) not.. liksom jag hostar och sen snyter mig och sen samma sak hela tiden nästan... Men men det är vampire diaries idag:) happy:)

Alltså när jag gick lång promenaden idag så hade jag kommit på värsta bästa blogg inlägget men det är ju totalt glömt nu... duktig jag är då... i morgon är det fredagsmys:) då blir det pizza på jobbet:)
ska även till banken och växla in mina pengar och sen på lördag ska jag eventuellt köpa mig en balans/pilates boll.
Ha ha då kan jag ju träna samtidigt som jag ser tv!!!!

Är nästan klar med hemsidan, ska be pappa titta på den för att se om dte är något jag behöver ändra på!!
vilket det säkert är!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0