Det är sant!!

Stöka ner trollen haR VARIT FRAMME IGEN.. ha ha pappa tror inte på det!!!;)

jag har tänkt på en sak, nu när man typ inte går i skolan(alltså på lektioner) så saknar man det lite...
Alltså jag skulle inte vilja byta ut mitt jobb och min skola(distans;) till att plugga på gymnasiet igen, mne visst saknar man det lite..... att sitta på lektionen och lära sig och åhh ja det är lite tomt....  Tänkte på dte idag när jag lekte med hundarna i snön att förra året vid denna tid(hade jag varit sjuk 1 miljong gånger;) typ) så hade jag suttit i ett klassrum nu.... Då kändes det lite tomt faktiskt... men sen kom jag på att jag ska ju till skolan på fredag:) och
saknar jag klassen allt för mycket så kan jag ju logga in på FC(first class).... alltis skoj där inne.... men det som rä kul är ju att trots att man slutat på skolan så rullar skolan på, vilket man inte tror, ja i alla fall i min lilla värld, där någonstans så fick jag liksom för mig att men herregud hur ska dom klara skolan nu när vi inte går där;) men skolan står kvar och nya elever tog våra platser.... konstigt men det är sant......

Men vet ni kan ni fatta att det redan är träff 4 på fredag, tyckte nyss att det var första gången jag skulle dit ju....
och om 1 månad så är det träff 5, redan halva har gått...... Så som jag hörde någonstans(från Kära TarCam)
att nu lä'gger vi in en högre växel och kör full fart framåt..... jag skulle sluta oroa mig och bara köra igång ordentligt nu med allt.....jag vet inte men jag är fortfarande ovan med att jobba och inta ha lektioner... ta sin lilla tid....
Men nu har jag insett att planering är viktig....






Kommentarer
Laila

Haft en bra dag ?=9

2010-11-10 @ 20:09:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0