boll

fixat lite med hemsidan!!! ''I morgon är det jag som tar emot hundarna, så blir att dtet gå upp typ halv fem i morgon för vi åker tidigt på fredag.. usch... får gosa med vovvarna när dom kommer:)

alltså jag måste bara köpa en pilates boll, måste bara se till att använda skiten sen;) i början känns ju allt kul.. men får man in det till en vana ska det väl ej bli problem och när det är kul så då vill man ju:) Seriöst jag trodde sånt bara var skit och läskigt att sitta på och det funkar väl inte att bara sitta på en boll i typ 45 min tex, men jag lovar att sitta på bollen(man rör sig) i typ 30 min är bra träning kan jag lova... och gör man sedan andra övingar så får man en perfekt träning...
okej jag ska sluta tjata om bollen nu...


http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/31/88/17/60746/77068f9631acb3b0


Nu till helgen blir det plugga, plugga, plugga och träna... nästa vecka så blir dte gymnastik igen:)
ska nog försöka gå 3 gånger då eftersom jag missa denna veckas träning...... nu jäklar ska jag ju verkligen komma igång:) viktigt att motionera nu när det är mörkt ute mycket för det gör att man mår bättre och sen är jag ute mycket när dte är ljust så det är ju bra:) hittils har jag ej blivit deprimerad:)

10 min kvar.....

adios..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0