Barnmisshandel

Det cirkulerar en staus på fb som handlar om barnmisshandel.... jag läste förut om att en mamma satt vid facebook och spela och så skrek ungen och hon blev så arg att hon hade ihjäl sitt eget barn,, usch vad hemskt..
barnmisshandel är något som döljs, något vi inte ser. Det är en grym värld vi lever i, det är krig, mobbing, misshandel, mord med mera....
här är statusen:(det ryste i hela min kropp när jag läste)

Ett barn sa till sin mamma "mamma jag målade dina lakan med läppstift"
rasande slog hon sitt barn medvetslös. Sen ångrade hon vad hon hade
gjort och bad sitt barn att "öppna ögonen" men det var för sent. Hans
lilla hjärta hade slutat slå. I sovrummet på lakanet stod det "MAMMA JAG
...... ÄLSKAR DIG".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0