Att göra:

Vet ni vad jag brukar göra när jag har tråkigt????? jo antingen sätter jag mig vid spotify och så går jag igenom låtarna där och sen hittar jag nya artister.. ni vet längst upp till höger så står det andra artisters namn där. På så viss hittar man ny musik.... eller så kan jag läsa min favvis blogga och kolla kommentarer och hitta nya bloggar.. ochså super kul. eller leka i photoshop;) ochså super kul,.. och ja jag vet att det här var data tips...

Vill man inte sitta vid datorn kan man ju ta en promenad, läsa en bra bok, pyssla, skriva.. ja det finns massor att göra... städa ur garderoben, prova kläder... ja låt bara fantasin flöda..... men ibland är det skänt att bara sitta på golvet och inte göra något alls;)


kanske inte en jätte bra bild men men men.....:)












Kommentarer
Isabella ♥

brukar med hitta nya bra artister där :D

2010-11-10 @ 19:38:20
URL: http://isabellahz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0