jag tänker inte ta din skit

trött jag blir på vissa personer...
jag vet att jag kan vara överdramatisk och göra bort mig...
men en viss person dampar sönder på mig
för minsta lilla och gör mig så arg.... och sen säger han att
han hatar mig och bla bla bla.. ja men sluta skriv till mig då.. och sen
snackar han om saker han inte vet något om.. han känner inte mig så han ska inte lägga sig i då.
nej jag tänker inte ta massa skit som inte ens stämmer. när han inte ens vill lyssna utan ser bara saker
från sin sida..... får bara mig att bli ännu surare... visst jag har sagt en del elaka saker
som jag sagt förlåt över... men han är skriver saker som inte ens är sanna som han bara har förvrängt
så nej jag tänke inte ta massa skit...

visst jag har gjort bort mig rejält med A och M men dom har gjort saker dom med mot mig och
för det mesta har det bara blvivt fel... men denna person ja jag vet inte...

och sen min novell ja då klaga han för jag har sagt att A sårat mig men ändå så är A med i min novell eeller ja typ..
men saken är ju den att även om A sårat mig så betyder han ändå mycket...

nej är så trött på alla som inte förstår mig...

men det är som jag säger:
jag är den jag är- love me or hate me I don"t care


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0