it must have been something you said

sitter här och är fortfarande helt slut. sitter och funderar på vad tusan mina nycklar kan tagit vägen...
kan jag ha tappat dom innan vi kom till hanna, kan dom ligga hemma hos hanna kanske någonstans, på hembygdsgården. hmmm....

ska snart göra klart min redovning till historian som är på tisdag och sen göra klart redovisningen till
projektredovisningen....

nästa vecka lördag är det 2 veckor kvar sen 1 vecka och sen är det dags:)

hmmm läskigt....

får se när jag får veta om jag kommer in eller inte på skolan....
jag är nervös för det s¨å då är der svårt att känna efter hur det känns...
hmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0