illamående

hej alla.. sitter här och mår illa, har spytt och är dålig i magen...
har ont i huvudet.. men min kropp bli känslig när det är dåligt väder och jag har mens..
plus att jag tror jag är förkyld.. men trotts att jag mår dåligt så delade jag ut tidningar
och jag ska plugga snart(hmm borde pluggat igår) och sen dra till skolan.. duktiga jag:)

men nu sja jag duscha...

Daniel tack för det du skrev till mig... fick mig att må lite bättre...
hatar att vi bråkar... det skrämmer mig att jag påverkas så mycket av dig..
hatar när du är arg och mår dåligt... jag vill bara krama om dig när du mår dåligt..
jag vill bara gråta när du är arg...
jag vet att jag ska vara mig själv, men ibland önskar jag att jag kunde vara någon annan..
som du sa till mig du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta:)

förretsten svenska redovisningen gick okej... så tack 3bf b för
att ni får mig att känna mig trygg.. ni är världensbästa klass...
3bfb äger


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0