vem är X? och vem är A?

hej på er... ska snart dra och jobba... jippi fedag idag...

A är en person men jag skrev X en gång förut om A... men A är en person och X är en annan.. jag känner mig lite ombyttlig, men då A och jag aldrig pratar och A har gjort klart att jag typ inte finns i A liv och så vidare och ja det är komplicerat.. kankse var allt bara en dröm?????

men i alla fall så har jag börjat tänka på X.. vi har en historia tillsammans(vilket borde få mig att glömma X) och X är ett big no no no.... men 'ändå kan jag inte glömma X.. eller så vill jag bara glömma A...

http://1.bp.blogspot.com/_46XkHswVseQ/Sdm0NbLoUuI/AAAAAAAAAZQ/2UDbEe24LRg/s400/TheForbiddenLove.jpg
tänk om A gillade mig men vågar inte.. att allt är så upp och ner.. eller att jag får X tillbaka... eller att min pris dyjker upp... eller så skiter jag i kärleken... ha ha......

på tal om kärlek jag skrev till Andreas förut och hoppdes att allt skulle bli bra för han, fick rolig tanke nu.... vi pratde mycket om att han kommer bo i villa med hund och det och i sommaren med Göran så är det an av personerna där so påminner om Andreas:) ha ha

hej och hå... kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0