snart ett halvår

kan inte fatta att vi knapt snackat på ett halvår.. fattar at jag inte betyder något.. fattar att jag måste glöma...förlåt..
jag hör av mig fast jag inte borde, vet inte varför jagf bara inte släpper taget.. och så är jag så dum och skickar ett sms och säger allt detta till dig.... skit.... varför kan jag inte bara få leva mitt liv och slippa allt skit.. eller få min saga!! jag har ingen rätt till att vara sur på dig... jag var ju bara din msn kompis. jag betyder inget.. det värsta var att du betyde något för mig... killen som ifck mig att våga lita, killen som ställde upp.. jag gjorde misstag och misstag... men sanningen är den att du tröttna på mig och gilla inte mig, så du valde bort mig... du kankse alltid finns för mig på ett viss men kankse borde jag bara glömma dig, kankse vore det bäst för mig.... jag vet inte:S


låtarna speglar lite hur jag känner mig just nu... har så mycket olika känslor just nu... finns alltid en låt för hur man mår,,,, älskar musik

Ola-S.O.S



lindsay lohan- ultimate




John Mayer -Dreaming With A Broken Heart'



vad som än händer så kommer jag .aldrig glömma allt du gjorde för mig..
du är en av dom som betytt mest för mig.. kankse är jag bara patetisk, men det är så jag känner....

vänner eller inte.. du kommer för evigt vara min vän....
det värts nu är att jag mår skit och hade det varit som innan vi träffades(du tyckte inte om mig) så
hade jag kunnat prata med dig....

god natt sverige....

Jag begär inte att bli förstådd.


Kommentarer
MichelleS

Hej Zandra!



Kolla in mon bloppis jag har på min blogg!

Är allt mellan klänningar, jeans, tröjor och skor.

Sedan säljer jag cokså en sagolik balklänning!



Märken: Nelly, gina tricot, vera moda m.m.



Mvh

MichelleS

2010-03-27 @ 22:11:13
URL: http://michellespiik.blogg.se/
MichelleS

Sv: Tackar :)

2010-03-27 @ 22:22:01
URL: http://michellespiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0