orkar inte

hej på er... jpppi idag är det torsdag vilket betyder att det är i dag och i morgon kvar och sen får jag helg... det är jobbbigt att gå upp dela ut tidningar, gå till dagiset, gå lång promenader där, leka med hundarna, gå hem.. och sen knapp sova, det sliter på kroppen specilaet när man inte är van... men det går bra fram tills eftermiddagen när man börjar ta det lugnt.. men men det är kul... ska dit snart:)

har inte orkat skriva för haft massa att göra och sen så när man kommer hem är jag trött.... nästa vecka blir nog bättre....

i morgon kommer bli jobbig, för jag är trött när jag kommer hem, får sva typ fem timmar, ska jobba, gå till ddagoset och vara där med promenader, städa och sen gå hem... jag ska typ sova när jag kommer hem i morgon:) ha ha

skulle åkt till västerås idag, men känner ingen lust för det faktikst.. orkar inte sitta på en buss och gå runt på en skola... sen så även om det är jobbigt så¨vill jag till praktiken..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0