min bror och jag!!

god morgon alla!! sitter här i köket med min bror och snackar:)
eller ja han fjantar sig men i alla fall. är bara han och jag hemma. jag minns när jag och min bror jämt lekte. vi hade såna där små gubbar tyå såna man får på mcdonalds och lekte med, var skit kul. men sen växte jag upp och ville inte leka och sen nu bråkar vi mycket. men det var värre förut. men jag älskar han. skulle inte vilja förlra han. har alltid kunnat berätta saker för han trots att han 'är yngre. skulle inte vilja byta ut han. så  även om vi inte alltid kommer överens så skulle jag aldrig såra han och ingen ska vara elka mot han. i mina ögonr kommer han alltid vara min lilla lilla lilebror:) vad som än händer!!!




men nu ska jag käka frukost och sen dra ut!!
kram



Kommentarer
Louise

Hejhej, skulle bli hur glad som helst om du röstade på mig i Veckans blogg: http://sessiedanielsson.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-veckans-blogg.html =) <3

2010-03-04 @ 20:00:27
URL: http://lifeisokey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0