hell yeah

hej på er.. pigg idag;) för i mrgon är det fredag... yes.. men det har gått snabbt ändå.. sista dagen för praktikanten hon har varit bra och snäll... kommer en ny på måndag....  men det är svårt med praktikanter för hundarna är vana vid att ta det lugnt och leka ibland, men när man är där på praktik så vill man ju göra nytta hela tiden.... men jag tycker det är skönt att kunna ta det liugnt för hundarna behöver det och då brukar jag läsa, plugga... för man är ju ändå med hundarna... ja ja kul med lite nya där.... men på måndag har vi bara två hundar där ha ha.. ja ja..

hoppas att min beställing kommer fram så jag får mina saker, har ju haft problem med posten....

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0