beslut!!!

dags att ta en massa beslut!!!! orka...

kände för att skriva till A så skrevet ett mail. inte för att vara jobbig eller för att A måste höra av sig
utan för att det kändes bra bara och för att även om A inte svarar eller kan hjälpa mig så finner jag alltid
svar när man skrivit eller pratat med A. jag vet att det varit jobbigt mellan A och mig, men jag har faktiskt ändrat på mig. men det känns bra att veta att A finns där för mig och jag finns för A. vi kankse aldrig mer kommer prata som vi gjorde eller träffas, men att veta att A finns där och inte glmmer mig det känns skönt. så jag skrev för att vänner hör av sig, och för  att förut så skrev jag när jag var sur/ledsen men nu skrev jag för att jag ville för att jag bryr mig.
allt kanks einte är som jag vill men life goes on....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0