alltså bläääää

hej på er sötisar!!! sitter här och mår illa, har feber och har så ont i halsen.... blääää
vill bara krypa ner i sängen och sova.. orkar ingenting.... men måste plugga lite...
ska skriva lite och sen sova.

har ni gjort denna söndag då?????

här regnar det och är tråkigt... är skönt med ledigt men har typ inte gjort något. nästa helg(om jag är frisk) ska jag kanske måla mitt rum.. vi får se... måste börja göra något på helgerna, men man vill ju bara ta det liugnt...

fixat typ allt klartr med studenten, bara klänningen kvar.. så blir den svart eller vit????


kram


Kommentarer
Malin

svar: ja, fast jag har tagit det lugnt hela den här veckan för att jag varit hemma från skolan och varit sjuk, så det blir lite tråkigt i längden.

2010-03-28 @ 17:40:07
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
M

Krya på dig!

2010-03-28 @ 18:20:12
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0