virus- studenten- singel

hej på er alla.. jag har virus i datorn så kan typ knappt använda datorn...
idag mådde jag inte så bra, dålig i magen, och så... så var på hunddagiset...
mådde mest psykiskt dåligt...
det är idag för 3 år sen jag blev i hop med mitt ex... fatta 3 år... men men nu har jag varit singel i 1 år...
jag saknar han inte så, men det känns tomt.... men jag är så k'nslosam just nu.. ska få mens, ska ta studenten snart,
ja som sagt det är mycket just nu och det har varit mycket,... men det var pga bdb som jag mindes mitt ex..
för skulle lägga upp en bild och då stod det minns du var du gjorde 8 juni 2007 och så en bild på mitt ex...
jag tror på ödet, men det gör ont i alla fall i bland...

vet fortfarnde inte om jag kommit in på tärna..antar att jag inte har det, men skulle vara skönt att
få det bekräftat bara... blir väl att bara jobba hos mina föräldrar... dame jag kommer aldrig komma härifrån....

på lördag så är det studenten.. men eftersom min farmor som betyder jätte mycket för mig är sjuk
och kan ej komma på min student så ska vi dit på fredag och sova där så jag kommer till skolan sen
för lovade henne att vi skulle fira mig.... så ja jag missar en del av studenten... men ville
verkligen göra farmor glad....

ska bli skönt att slippa skolan, men vad ska jag göra nu????
jag vill inte jobba hos mina föräldrar för evigt.... nej jag ska gå min egen väg
hoppas jag.... vi får väl se.... med min otur med ödet så om tio år så
lär jag väl inte kommit så mycket längre i livet.....



minnen

typ 2 år sen:





det är med glädje, sorg, skräck, och osäkerhet som jag på lördag kliver ut genom skolan....kommer
sakna allt. hmmm


kram på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0