osocial

seriöst jag måste nog vara den enda 20 åringen i sverige som inte gått på krogen...
jag festar aldrig, jag är typ aldrig med vänner... varför????
dels för att jag inte är så social av mig och sen för att jag hittar aldrig några som
jag passar att vara med...trivs jag med mitt liv???
klart jag gör.. visst finns det väl en del saker man vill ändra på
men till det stora hela så är jag nöjd.... jag kan göra vad jag vill.....

jag är ingen partybrud men jag gillar att umgås ibland....
men sen är det svårt att passa in.... dels så är dom flesta här kompisar från förr
och sen så är det andra krav som gäller....

men jag längtar tills i höst, få träffa mina nya klasskamrater, lära känna nya människor.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0