fredag i morgon

hej alla... ja jag har haft fullt upp....jobbat hela dagarna.. kommer hem runt fem och då ska man käka mat
och ta det lugnt och sen är det typ dags att sova för sen kl 3 eller 5 ska man upp och jobba....
är helt slut. nästa vecka bli v'rre för då har jag tidningarna själv.... och till höst då ska jag plugga distans
på tärna folkhögskola till it-pedagog.... kommer åka dit 1 gång i månaden.... och sen jobba hemma med det
och jobba med tidningar och hunddagiset... hmm undrar hur detta kommer gå.....
men då kommer jag jobba och plugga.. vilket betyder att jag får jobb erfarenhet, pengar, träning, och får plugga....

kan inte fatta att det 'r 1 vecka sen jag slutade skolan.. känns längre....
skönt att slippa skolan.... men längtar tills hösten.... vuxenlivet suger men samtidigt äger... är liksom
lika bra att gilla läget(ha ha bf) och göra det bästa av allt.....

men nu ska jag chilla.. i morgon ska man jobba igen... sen är det helg.. lovely

hej hopp




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0