Dikter


dikt 1:
det är dina ord som får mig le, att se det vackra med regnet.
du öppnar mina ögon och allt blir vackert.
du får mig att känna mig som en vacker sommardag.
dina ord får mitt hjärta att smälta.
you make me feel like a princess. in my eyes your the best.
det är för dig jag andas, det när du ler som solen lyser....



dikt 2:
det går inte att beskriva hur underbar du är med ord
för du är underbarare än underbarast.
Det finns inga ord som kan säga hur mycket du betyder för mig.
det är när jag gråter som jag tänker på dig och det får mig att le igen
det är när jag är glad som jag bara vill dela min glädje med dig.
du är solen på min himmel.. du är solen som alltid lyser....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0