singel

hej alla sitter här och kolalr min facebook.. och shit det verkar som att hanna har skaffat kille:)
fick mig att bli deprimerad ju.. shit hon hinner vara singel ett litet tag och hittar kille och jag i 1 år men hittar ingen...
men är glad för hennes skull....
jag är glad att vara singel men samtidigt inte..
nej men skitsamma nu... jag ska vara glad för det jag har:)
jag är lycklig:)
ska se om Hanna har lust att vara med mig någon dag.. saknar henne...
meningen var att vi skulle på bio idag men jag har inga pengar:( men men


men nu ska jag dra ut en sväng... kram


Kommentarer
Elliott

Jag förstår hur du känner Zandra, samtidigt är man jätteglad för hennes skull och samtidigt som känner litegrann att man själv vill ha en.

2010-07-16 @ 14:59:51
URL: http://-


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0