ledig

hej alla.... igår jobbade jag och slet.. idag r jag ledig....
det jag gillar med mina två jobb är att man blir trött på ett annat viss än när man är i skolan
eller när man jobbar med något annat.. och på hunddagiset så går man mycket, är ute mycket och man hinner
med att göra andra saker med.. som jag kommer hinna med att plugga fast jag kommer jobba mycket...

men nu ska jag dra ner på stan en stund och sen blir det att chilla i solen en stund innan jag drar ut
på långpromenad..... det dryga med att vara ledig är att jag aldrig vet vad jag ska göra....


Kommentarer
SANDRA -EN BRA BLOGG

skönt att vara ledig :)

2010-07-13 @ 09:46:07
URL: http://saandraans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0