saker som stör mig

1. att folk ljuger(bättre tala sanning)

2. att folk inte bryr sig  ifall någon blir sårad (alltså jag menar att om man brytt sig om någon så kan man ju åtminstonde svara personen) eller något... ha ha jag säger ju inte att man ska bry sig om alla, men man kankse borde tänka sig för.....

3. att alla går på utseendet:(för de första så är väl insidan viktiga och sen ska man väl inte döma någon för hur den ser ut, tex bara för att n¨gon är blond och jätte smal så behöver inte hon vara fjortis... alltså jag dömer jag med, visa tjejer eller killar så kan jag säga att shit hon ser ut som en fjortis... så jag tycker att man kan ändra sig med de och åtminstonde ge alla en chans.

4. att tjejer måste visa upp sig: en stor del av deagens tjejer bara måste visa upp sig, de är liksom se på mig, hör mig.... jag tycker mest synd om dom.... och detta leder in mig p¨å nästa sak:

5. att dagens samhälle bara går utför:jag tycker de är synd hur samhället ser ut idag, hur själviska vi är och att vi måste ha uppmärksamhet, hur dåligt många mår, hur mycket brottslighet de är.....

så de kankse är dags att bli mer uppmärksam och tänka oss för.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0