pengar!!!!

hej hopp alla!! idag har mina pengar kommit.. jippi!!!

är skapligt trött idag! varit vaken sen 3, borde gå och sova.. jag kan ju sova till halv åtta om jag vill men jag ska duscha och så kommer jag inte somna på en gång så då kommer jag typ få sova max en timme och då komer jag vara seg som tusan så då känner jag hellre för att hålla mig vaken. om ca 2 timmar drar jag till skolan!!!!

så de blir till att sitta i skolan och sen dra hem!!  ska hem, käka, gå ut, träna, plugga!!!!!

men nu ska jag duscha och sen kolla tv!!! just ja igår kom min data väska:) men bilder kommer senare(antagligen i helgen:) ha ha ) ja ja hej då alla!!!

adios









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0