make me smile!!!

.

jag gillar att få kommentarer för de får en att tänka på saker man kanske inte tänker på....
de är alltid bra med en till åsikt specilet om den är från en utomstående... visst ibland kankse kritiken är elak
och inte stämmer för att persoen inte vet allt, men ibland kan de vara bra...

som jag fick en kommentar om att jag aldrig har bilder där jag ler... de är sant ju, jag är en otroligt glad person(väldigt känslomässigperson är jag, där mitt huör går upp och ner, men jag skrattar väldigt mycket) som ler faktikst.... men då är frågan varför ler jag aldrig på kort??? jo för ofta så när jag tar kort själv så är jag väldigt noggran med att de ska bli bra bilder och då blir de ofta att jag koncentrerar mig och då ler jag inte.. eller så har jag kort där jag ler men dom blir ofta inte bra... så kanske dags att träna på att le när jag tar kort.... ha ha............

de får mig att tänkapå en annan sak, kanske dagst att berätta lite om mig själv, dels för er läsare men även för mig..... för att de kan alltid vara bra att t'nka på vem man är och vill vara!!!


ha en bra dag kramar





Kommentarer
elinore

:) du är jättesöt när du än gång ler! ;)

2010-01-10 @ 14:22:15
URL: http://elinoreh.blogg.se/
Bitterfittan

hur är din söndag? (:

2010-01-10 @ 14:37:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0