kommer aldrig glömma dig helt!!!!

seriöst vad jag älskar människor ibland.....
finns liksom normala människor som förstår en.........

kollade igenom min blogg och bdb nyss och de r kul med minnen
men samtidigt vilken smärta med visa saker...

tänkte idag på att de är ganska skönt att både marcus och jakob hört av sig
de sårade mig och jag var jobbig och kontrollernade och de blev fel men de hörde av sig
till slut som för att visa att jag är ändå helt okey och om jag bara tänker efter så kommer jag bli lycklig....
men då är frågan varför hör inte A av sig, han som lovade, han som sa att han alltid skulle finnas för mig...
kommer han höra av sig om jag bara typ glömmer han? eller är han borta? eller var allt bara en dröm....
men vad alla säger s¨å minnerna finns kvar och jag kommer aldrig glömma allt du gjorde för mig!!!!!

jag säger bara en sak i alla, min bilder när jag gick på media, seriöst alltså... visst jag såg ganska bra ut, men seriöst vilka emo och fjortis bilder.... ha ha ...... ja ja

just ja, jag har skrivt upp mina mål och skaffat två kalendrar, en för skolan och en för hemma, där träningen ska
skrivas upp..... ha ha jag ska ha koll på detta år och ta hand om saker och ting....

men nu ska jag kolla film och sen sova, är ju en dag i morgon.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0