kan inte glöma dig

jag puttar bort alla från mitt liv, släpper inte in någon, ingen kommer innan för murarna...
jag borde glömma dig men kan inte... du kommer aldrig mer tillbaka men en del av mig hoppas att du ska dyka upp... att du bara är borta och allt är konstigt ja de är de som är värst att jag aldirg med kommer få prata med dig, få säga förlåt.... de är som att du är död men de gör så ont att du finns men inte här, men samtidigt är jag glad att du lever........ jag önksar bara at jag fick bli lycklig och att du tar emot min ursäkt..... varför kan jag inte bara glöma!!!





Kommentarer
Josefine

hoppas du haft en bra dag :D

& du , besök gärna min blogg & kolla in bilder från mitt liv. + kommentarer är alltid skoj att få. :)

2010-01-15 @ 21:53:40
URL: http://jozefine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0