sovit ut!!! ♥

så skönt det var att sova, första gången på länge jag varit vaken så länge också... satt på msn och hoppades att en viss person skulle komma in, men nej:( jag vet att jag bara borde skita i det och låta det vara men kan inte hjälpa att man drömmer sig bort, men denna gång så vet jag vad som är rikigt och vad som inte är det!!!!

idag är det alla hjärtnas dag;) hmm ja var är dröm prinsen då?;)
men min dröm om det jag trodde var att vi hörde ihop och allt det är borta...
kan den rätta försvinna? om man nu känner att den är den rätta trots att man inte är ihop längre
eller att man slutat prata är det då den rätta. jag känner fortfarande att den personen är den rätta, att vi hör ihop, att vad som än händer så kommer jag aldrig glömma han... eller så kommer jag att hitta den rätta.. vem vet;)

http://www.kockendaniel.se/wp-content/uploads/2009/02/harts.jpg

ha en bra alla dag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0