prov

skit skit sponsorer..... skulle ringa en idag halv nio sa dom igår, jag ringer då skulel jag ringa senare.. så jag ringer, nej då skullle jag ringa i morgon åhh jag blir så arg... och jag frågade om dom kunde ta mit nummer och ringa mig när dom hade tid i stället men nej då för dom har inte tid att springa och ringa.. men hallå är hon dum i huvudet eller..... åhh... plus att det är inte min bästa tid denna vecka... så jag blir så arg.. men jag var trevlig mot henne... får se om jag klarar av att vara trevlig i morgon... ha ha...



http://www.helsinki.fi/jarj/lo/bilder/telefon.gif

men nu ska jag plugga eller nej jag orkar inte plugga till histortia provet..
plus att min lärare sa att det var onödigt att pluggga....... ha ha....

men jag ska städa i alla fall... eller något...



ska vara hundvakt nu i helgen(fast  hunden där är min hund) åt zorba.... hon är så
söt.. min lilla prinsessa brukar jag säga.... hon ska sova hos mig;) får se hur det blir...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0