jag duger!!!

kom precis in fårn min prag för jag pomenad, det var kallt men skönt att vara ute och gå... känner mig duktig idag för har pluggat klart alla skolarbeten:) och tränat... ska göra min kvällsträning snart!

jag har jobbat jätte mycket med självkänsla och självförtroende och jag vet att det är det som jag behöver jobba med och jag har insett att jag faktiskt duger som jag är och att det jag vill ändra på mig själv är saker jag vill ändra för att jag själv vill det för att min må bättre och vara mer nöjd med mig själv, orka mer och så vidare. jag vill inte ändra något för att andra ska gilla mig utan för min egen skull för att jag ska må bra psykiskt och fysikt....






men nu ska jag träna och sen blir det att kolla melodifestivalen:)


kram !!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0