hatar mobiler.

jag hatar mobiler, hatar smsa, hatar att prata i tele, hatar msn... ha ha... nej men på senaste tiden så har jag tröttnat ur, för känns så skönt att inte vara beroende av mobilen.. men i alla fall:


ett nummer ringde mig idag och jag svarar:

- hej det är zandra.

- hej vad gör du?

- öööö, jag är i skolan....jag hör inte vem det är men vågar inte fråga.

- okej kul. hatar du mig?

jag som tror att det är typ andreas(är super förvånad att han ringer mig) eller att det är typ någon annan svarar:

- nej då... trodde du hata mig.

- babe klart jag inte gör.... vi ska ju ha lite kul.....

jag får snabbt panik då jag inser vem det är så jag bara:

- öhmm min lärare kommer nu.. hej då. klick.....



ha ha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0