från ett till noll

Sluta prata med dig är det sista jag vill! Jag är bara oseriös och dum i huvudet, du betyder mer än du tror.. Om du verkligen blockade mig så känner jag det persnligen som ett stort misslyckande. Snälla kom tillbaka !

det är inte jag som skrivit detta utan något jag fått i ett mail.... jag känner det som ett stort misslyckande från min sida, att jag från att ha betytt något till att vara den person som denna person helst vill undvika.....
jag vet ju hur jag misslyckades och det suger verkligen.... samtidigt så tror jag att person hade skapat en bild av mig och när den inte stämde så såg den bara allt som var d¨ligt med mig och då blev allt bara värre. personen blev rädd och mitt beteende förvärrade allt och allt blev pannkaka. jag vet hur det är, jag hade snackat med en person och lärt känna en person som jag tyckte om,skapat  mig en dröm bild. men när den inte stämde så blev det annorlunda och när personen började vara någon annan så såg jag bara det som en dålig sak och förstod inte personen och det slutade med att jag drog mig bort helt.... eller så kanske jag helt enkelt inte duger för personen och att så som jag betedde mig gjorde att personen inte alls ville ha med mig att göra.... men samtidgt känns det mysko för att vad jag vet så är inte den personen en sån som bara dömer och personen verkade gilla mig...

jag vet inte alls, men om personen inte gillar mig så okej.... jag vet att jag är inte perfekt men jag har faktisk ändrat mig och jag lär mig!

det vikigaste jag har lärt mig något som andreas lärde mig, var att man ska ta det lugnt och se vad som händer... jag har varit så van vid att folk ska gå rakt på sak och allt ska gå fort. men nu efter åt och med allt som hänt så inser jag hur skönt det var att ha andreas. man lärde känna varann och man behövde aldrig känna sig tvingad eller att man inte ville prata.... jag mådde bra utan att jag insåg det.... jag vet att ingen kille kan vara som andreas och ingen är han, så jag ska sluta tänka att ja men så hade andreas inte gjort och så... men jag vill i alla fall om jag ska lära känna någon, skaffa kille lära känna personen, känna att jag mår bra, känna mig trygg och så... så tack vare andreas, att jag klantrade mig och allt som hänt från det att andreas försvann och nu så har jag lärt mig otroligt mycket och insett mycket... jag lärde mig en läxa en tuff läxa och det var hårt att lära sig och inse och komma hit men nu efter åt så tänker jag att det kanske var meningen......

men mitt råd till dig så att man ska slippa den tuffa läxa(även om det kan behövas) är att tänka efter, att stanna upp och tänka efter!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0