vuxen??

Tusen miljoner vuxen poäng till mig liksom.... först så tackade jag nej till hunden jag var så beredd att köpa, sen tackar jag nej igen till en annan för hamnade i typ samma läge, så duktig jag var där som tänkte mig för och tog ett moget beslut som visade att jag är seriös i mitt hund köpande.. sen så var jag i affären och jag har ju funderat på att köpa hårfärg och färga det igen men jag tittade och bestämde mig för att vänta och så:) duktig jag!!
kanske borde städa och hålla rent, dricka kaffe och glo på nyheter, dame det gör jag redan.. Ha jag är visst det vuxen... Nu tänkte jag fixa om vid mitt skrivbord.. så ska stänga av datorn....
vet ni vad jag roat med mig idag framför datorn??? kollat bloggar, bdb och kollat vad folk fått i julklapp;) vilket roligt liv jag har;) ha ha nej men det är faktikst kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0