"våra" hundar

Alltså ja det är skönt med helg och vara ledig, men tröttnar jag på jobbet på hundarna?? nej det gör jag inte. jag saknar dom på helgerna och när jag är i skolan, kommer sakna dom nu på julen här. som tur är kommer axel och trixie hit mellan jul och nyår:)
Men visst är det konstigt, jag vill ha en egen hund fast jag har hundar runt om mig 5 dagar i veckan plus vissa helger
men ändå får jag inte nog av dom. Ju mer jag är där, ju mer jag får träna att ta hand om hundar, ta hand om en valp nu desto säkrare och desto mer vil jag ha en egen hund. En hund som varje dag följer med mig hem, en hund som jag bestämmer över, en hund som jag kan gå ut med när jag vill, en hund som är min. för jag ärlskar "våra" hundar
men samtidigt varje dag åker dom hem till sig. så ja jag vill ha en egen hund...
DET ÄR FREDAG!!!!
Sov en natt på hunddagiset, mysigt ja men jag sov obekvämt. hade fredagsmys på jobbet med slöa hundar och vilade efter lunch. hade ju mitt täcke så låg undre täcket, plura lår på täcket vid mina fötter och ja det var mys:)
men satan vad varmt det vart sen.
I morgon blir det till att städa, plugga, träna och slappa. sista veckan nästa vecka sen är det ledigt..
fatta om 1 vecka är dte julafton..
'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0