Nu fattar jag vad mamma och pappa mena

Hej gott folk!!! Idag är det nyårsafton! Just nu sitter jag och kollar Ana gina show just nu... så jäkla kul!!
men är det inte helt sjukt att i morgon är det 2011.
pappa har gjort en hemsida till deras hund dogge, den är jätte fin!
men som mamma och pappa sa om min att den är jätte fin och den ska ju vara för mig och MIN hund Fia.
jag kan inte fatta det att jag ska ha en egen hund, alltså visst hon kommer ju tillhöra familjen, men hin är min, hon ska sova hos mig, jag ska fostra henne, jag ska ta hand om henne, hon är min. Liksom nu fattar jag vad mamma och pappa menade med att hon tillhör familjen men är min. Liksom som jag, det är min familj men jag tar hand om mig själv. Hon är min:) Hade vi bara köpt dogge så hade det ju varit familjens hund, osv. men dogge är ju familjens hund, mest pappas;) och Fia är min som är en del av familjen:) enkel förklaraing dogge är som att få en lillebror, och Fia är som att jag får en bebis ungefär:) För vi säger om jag hade fått en bebis och bort hemma så hade det ju varit så, hon hade varit en del av familjen men varit min. Om ni undrar varför jag skriver om detta så är dte för att jag ska klargöra för mig själv hur läget är;) men jag kan inte fatta att om en månad så sitter jag med min egna lilla hund.
Ha ha jag inser nu när jag läser detta att jag tittar för mycket på 16 and pregnent!!!
Dogge                    Fia
'
'''


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0